Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karma444 | użytkownik

imię i nazwiskokarol matusiak adresDarłowo zarejestrowany03.02.2009 @17:51:25 ostatnio na stronie15.12.2017 @22:47:49

Zapraszam do mojego projektu 28dni:
http://28dni.digart.pl/digarty/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.karolmatusiak.com Gadu-Gadu20612309
digarty125 komentarze2180 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ptaaszynkaa    24.09.2010 @09:41:00
dziękuję... piękna galeria
~pioteer    16.09.2010 @16:42:08
Dzieki )
_______
W zimie deska, w lato WSK )
~Areien    16.09.2010 @15:49:55
dzieki za odwiedziny
~fabrykadrwin    15.09.2010 @13:14:56
Nie, para
_______
"czasem sobie myślę - Kurwa! a dlaczego ja tego nie wymyśliłem tak fajnie?!" Grabaż o piosenkach zespołu Happysad.
~ofcoursee    14.09.2010 @16:30:04
dzieki
_______
oglądając galerię mojego autorstwa, zwracasz się do mojego umysłu - uszanuj to.
~MeryLu    09.09.2010 @10:50:57
dużo
bardzo dziękuję
~marzar    05.09.2010 @12:43:51
świetna galeria z ciekawymi pomysłami !
~vendaval    04.09.2010 @10:56:25
genialna galeria, niesamowite i oryginalne prace, bardzo mi podoba,
poobserwuje
~haabibi    01.09.2010 @17:16:38
dzieki
~Foba    30.08.2010 @19:28:17
dziekuje
_______
" jeśli istnieje coś, warte tego by zmienić się ... zrobię to. "
~artlady    29.08.2010 @11:22:35
pasowałoby -pozdrawiam
~nemofish    28.08.2010 @23:13:15
Dzięki.
~childofnight    28.08.2010 @22:06:50
Spróbuję... oby mi się udało
~childofnight    28.08.2010 @15:22:08
Obejrzałam Twoje portfolio. Przy tej muzyce przechodziły mnie raz po raz ciarki, nie wiem nawet jak mam to opisać...
Twój świat jest niesamowity, cudownie byłoby znaleźć się w nim chociaż przez chwilę. Na prawdę chylę czoła.
-Aquirre    28.08.2010 @11:00:41
jeden kocha widelce. drugi noże. trzeci łyżkę bierze do ust. a ty to masz wszystko na: raz! podziwiamy i zazdrościmy...
~childofnight    24.08.2010 @13:51:57
) dziękuję, właśnie takie komentarze lubię
~iluzje    23.08.2010 @10:56:12
dzięki ciekawie tu masz
~docentstopczyk    23.08.2010 @10:26:03
dzięki

pozdro

[zajrzę niedługo na dłużej ]
_______
testowane na ludziach
~rukbat    21.08.2010 @09:42:09
dziękuję
ostatnio edytowane: 2010-08-21 09:42:20
~mkks    19.08.2010 @22:25:30
ciesze sie ze sie podoba (: zapraszam czesciej i dziekuje (:
~TRAka    18.08.2010 @10:17:01
dziekuje za opinie i gratuluje zajebiaszczej galerii z pomyslem :D
~zbyniox    15.08.2010 @10:46:37
dziwie się, że nie masz jeszcze DD. Na pewno niedługo dostaniesz
~Wodanapustyni    28.07.2010 @16:45:17
dzięki za opinię
Pozdrawiam i miłego dnia życzę
_______
~juusta164    28.07.2010 @00:26:58
dziękuje miłe
masz ciekawą galerie:D
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt